reklama

Láska versus láska

"Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem." John Lennon. Pokúsme sa o to a nechajme sa viesť svojim vnútorným hlasom. Čo od toho môže byť krajšie a uspokojivejšie?..... Ako dlho som túžila po stretnutí s chlapom, ktorého som spoznala cez internet! Ako dlho som bola netrpezlivá a som sa na neho aj hnevala, že si sebe nedovolí kvôli rodine stretnúť sa so mnou! Poriadna životná skúška moja, za čo som dnes už vďačná, lebo som pochopila jednu vec určite: úprimná cesta ku človeku nikdy nevedie cez naše ego. Jedine a len cez srdce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako sa máš?

Prišla som poslednú dobu na veľa vecí. Dolaďujú sa vo mne informácie, ktoré som nechápala. Som nesmierne šťastná, že môžem žiť a môžem prežívať presne tieto chvíle, pocity a zážitky :) Milujem žiť, ti poviem, čím ďalej, tým viac. Nech sa deje už čokoľvek.

Aj teraz vďaka Richardovi sa mi doladili nejaké potrebné uvedomenia. Nešla som do Košíc. Potrebujem byť momentálne sama, aby som pochopila to, čo cítim, že má prísť, aby som sa mohla posunúť opäť na trošku vyšší level. Nesmierne milujem prácu na sebe. Pocit, keď už viem, čo je vo mne, čo mi chýba a práve čo potrebujem. Milujem, keď nerobím niečo kvôli inému, ale kvôli sebe. Keď viem rozlíšiť, čo by mi chcela prikázať myseľ, a čo je naozaj reálne a pravdivé - čo cítim cez intuíciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyšla som dnes ráno na kopec si pobehať - prvýkrát v tomto roku. Ale ten pocit! Vieš, keď vyjdem z bloku, obzriem sa a už vidím kopce. Prejdem zopár sto metrov, a už som pod lesíkom. Vyšliapem po svahu............................. a ten výhľad, ktorý tam na mňa čaká!!!!!!! Nevymenila by som za nič na svete! Pri každom ma nejak prekvapí. Za tieto posledné dni sa všetko úplne rozkvitlo veľmi rýchlym tempom - celý les a lúka :) Krása :) A preto ti píšem aj, lebo som mala taký zvláštny pocit, ako som sa tam obzrela............ napíšem ti, lebo si myslím, že to môžeš vedieť: ako som vyšla z lesíka na planinu a som uvidela pred sebou a všade okolo tie kopce, ale celkom-celkom všade dookola, na jednom z nich ešte s posledným snehom - na Kojšovke -, ma napadlo, ako by sa ti tam hore páčilo. Prišiel si mi do obrazu, ako veľmi by si sa tomu výhľadu tešil. Ok, nehovorím, že je taký krásny, ako pri vás na Liptove na tvojom obľúbenom mieste, ale predsa.............tu bývam, a je tu tak veľmi pekne :) Som hrdá, že práve tu môžem žiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem, že ti môžem písať :) Prajem ti krásny víkend. Zober Ester aspoň na Studienku či na nejaké kľudné miesto, aby ste cítili prírodu, uvideli jasne zelené stromy a počuli spievať vtáčiky, ktoré tiež nespievajú kvôli niečomu, ale iba tak pre radosť.... z lásky :)

Pusa

Andy

Andrea (Andy) Kuzma

Andrea (Andy) Kuzma

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je fajn na tomto krásnom svete plnom dobrodružstva a "nebezpečí" :) Milujem prírodu, a pri práci v Rakúsku rieka tečúca divoko z tamojších hôr mi bola záchranou, ako vydržať ďaleko od detí, od priateľa, od každého, koho mám rada, dlhé týždne len a len kvôli peniazom, aby sme tu na našom prekrásnom Slovensku mohli žiťa byť spolu vôbec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéLáska?www.okharmony.euUvedomenie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu