reklama

Prečo ešte stále neprichádzajú?....

Peniaze..... plačem..... celé roky preplačem. Lebo ich mám a predsa nie sú moje. Bývam vo veľkom dome a predsa sa cítim ako odstrčená. Som vôbec dakto? A kto vlastne? Kam patrím, keď tu nie som doma? Kde mám ísť s mojimi detičkami, keď tu je majetok? Čo vlastne prežívam a prečo? Mám dostatok síl na zmenu seba? Na nový život, v čom peniaze nebudú samozrejmosťou? Ako začať? Ktorým smerom vykročiť? Kedy a s kým?..... Vôbec kde je ozajstná podstata?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nestačia tri roky na zúfalstvo?............ A prišlo vo mne rozhodnutie: koniec! Odteraz už nie som Andrea, ale Andy. A nie som nikto, ale celkom iný človek. Že presne kto? Hm, no, keby som ja vedela! Neznamená to ale ani menej, ani viac, než že sa vyberiem inou cestou - cestou sebapoznania a konečne prvýkrát v mojom živote sa budem tak NAOZAJ tešiť. Vieš si predstaviť život bez radosti? Celé 33 roky? Bez toho, že by si vedela odpovedať na otázky vzniknuté v sebe? Bez odvahy vykročiť do neznáma? Hľadať niečo, ale ani najmenšiu šajnu nemáš, čo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A plačem posledné roky skoro každý deň v manželstve: čo robiť, aby mi bolo lepšie? Ktorým smerom sa vydať, aby som sa mohla nájsť? Aby som mala svoj kľud, aj keď bez peňazí...

Nikdy nevyslov to, čo naozaj nechceš!!! Nikdy!!! Bez peňazí??? Joooj, keby som vtedy vedela, čo rozprávam! Keby ma niekto upozornil na to, že v živote sa dejú iba tie veci, o ktoré poprosíš tento náš múdry vesmír! Keby mi niekto povedal, ako sa naladiť na najkrajší život, ktorý môžem mať! Keby som vedela to, čo teraz!

Som vďačná. Nesmierne vďačná skúškam života. Po troch a pol rokoch mi došlo! Konečne som si uvedomila! Teraz už viem, že myslieť, rozprávať aj konať je najlepšie s uvedomelým prístupom ku sebe, ku nášmu životu aj ku ostatným. Úprimnosť je nado všetko :) Buďme ku sebe úprimní :) Myslime, hovorme a robme iba to, čo v živote nikdy nebudeme ľutovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo nemám dodnes dostatok peňazí aspoň na základné životné potreby? Prečo doteraz nedokážem s mojim e-shopom (okharmony) zarobiť na seba a na moje deti dosť? Pýtaš sa, prečo nie som schopná po toľkých rokoch od rozvodu sa postaviť na svoje vlastné nohy?........... "iba" kvôli vtedajšiemu "presvedčeniu", že ja už ani peniaze nepotrebujem, len chcem z toho domu vypadnúť! Nikdy, ale nikdy nevyslov to, čo naozaj nechceš :) Lebo ti príde do života stále, po čom túžiš - či vedome a či nie. Ako aj mne prišlo: nekončiace roky bez peňazí, až kým pred troma týždňami mi nedošla podstata: keď peniaze potrebujem tak veľmi, prečo si ich NEDOVOLÍM MAŤ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A som vyriešená :) Teraz už ku mne môžu prísť. Zaslúžim si ich. Som sa potrápila poriadne celý ten čas. Ale tak mi treba, keď som ich "nechcelala-lala". Keď som vesmíru dala také jasné priania, že nech už ani peniaze nemám, len z domu nejak odísť.............. Nikdy! Prajme iba to, čo naozaj chceme a čo nám podľa nášho uváženia patrí. Precíťme seba a náš život a zariaďme sa podľa svojho najhlbšieho vnútra. Lebo to nám NIKDY NEKLAME :)

Prajem ti najkrajší život, aký si len predstaviť vieš :)

Andrea (Andy) Kuzma

Andrea (Andy) Kuzma

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je fajn na tomto krásnom svete plnom dobrodružstva a "nebezpečí" :) Milujem prírodu, a pri práci v Rakúsku rieka tečúca divoko z tamojších hôr mi bola záchranou, ako vydržať ďaleko od detí, od priateľa, od každého, koho mám rada, dlhé týždne len a len kvôli peniazom, aby sme tu na našom prekrásnom Slovensku mohli žiťa byť spolu vôbec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéLáska?www.okharmony.euUvedomenie...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu