reklama

Obdobie po najkrajších dňoch môjho života...

Celé leto bolo prekrásne........ nové zážitky, slobodná voľba, nechápané a predsa pripustené prežitia najkrajších a najčistších pocitov na svete, žiadna pretvárka nikde............. úprimnosť na každom jednom našom kroku s Braňom, až k nádhernému milovaniu, ktoré nám prišlo ako z neba dané............ lebo aj bolo............ tie krásne pocity ako keby boli riadené "zhora"............ lebo aj boli.......... vymyslieť ani niečo podobné sa nedá, nieže naše celé leto až jeseň........  a dva dni po najkrajšom zážitku nášho života...........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

............. sa chlap zľakne svojich pocitov a ma obviní neúprimnosťou len preto, lebo cítim niečo, podľa čoho sa aj zariadim a sa neprispôsobujem ku nemu, ale sa nechám viesť mojou intuíciou a vyšším vedením........... Bolí ma, no celý čas ku mne prichádzajú znamenia, ktoré ma utešujú a ma podporujú aj naďalej v dôvere v sebe, aby som si aj naďalej dôverovala, aby som v našej láske verila. Lebo viem, čo sme ku sebe cítili a sa pamätám na každé jedno tvoje slovo, Braňo, ktoré si mi v tú oktobrovú sobotu konečne mal odvahu vysloviť, veď si už ďalej nemohol ani pred sebou, ani predo mnou tajiť svoje pocity.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tá noc bola úžasná a viem, že najkrajšia v našich životoch, keďže vtedy sme už vedeli, že si môžeme dovoliť byť spolu a sa milovať tak, ako cítime. Dovolili sme si konečne naozaj, aj keď od augusta sa diali podobné veci medzi nami, no ten deň bol výnimočný pre nás oboch: zažili sme čaro, ktoré nás viedlo a sme sa nechceli zastaviť, chceli sme len to, kam nás pocity viesli a nič iné. Nerozmýšľali sme už v tú noc. A potom ptišli tvoje úprimné slová.............

Viem a aj ty vieš, že boli najsamozrejmejšie v tvojom živote a zároveň najčistšie, ktoré si vôbec v tvojom živote vyslovil. Lebo si tak cítil. Ja som ti tiež konečne mohla povedať o tej aprílovej vízii, ktorú som v sebe niesla až do tohoto dňa. Nemohla som ti o tom skôr rozprávať. Sám si na tie pocity musel prísť. Ako by som ti mohla hocikedy predtým povedať, že od apríla viem, od toho záblesku z jasného neba viem naisto, kto si mi ty. Že som sa vtedy odpojila od osudového partnera a pripustila si ku sebe iné energie, a nebo mi hneď ukázalo teba ako duchovného partnera môjho. Ako by som ti o tom mohla skôr hovoriť, keď si na to sám mal prísť????!!! .......... OK, (okharmony.eu), chápem tvoje rozčúlenie sa, aj sklamanie vo mne trošku, veď predsalen muťské ego pracovalo vtedy ešte aj u teba............. čo som vedea pol roka, som v sebe tajila až do toho osudového dňa, keď si sám vyslovil všetky slová a vety písané o duchovných partneroch. A zrazu na druhé ráno.................... ďalšia otázka, na ktorú som ti emohla odpovedať............. to ti už bolo príliš odo mňa posledné dni: prečo ťa bolí všade, celé tvoje telo moju energiu prečo zrazu nevie prijať?....... prečo ťa bolí brucho, zdvíha sa žalúdok? (čo nevieš a si sebe ešte nepripustíš spracovať a prijať???)........... prečo ťa bolí celá hlava, od spánku úplne všade po celej hlave? A celý si nesvoj, ale až tak silno, ako si sa tak zle v celom tvojom živote necítil................. odo mňa čakáš odpoveď......... ale nielen čakáš: rovno očakávaš. A ja ťa "sklamem"............... V chat-e na druhý deň ti tiež nepoviem, čo to malo byť za stršiaka............. a zrazu po najkrjších našich dňoch som v tvojich očiach neúprimná a dokonca nemôžeš v tej mojej energii ďalej byť............

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som neúprimná ku tebe?!!! ja ti nepoviem, čo že vraj podľa teba cítim, že mám?!!!!! .............. nie!!! Ja som taknecítila, že mám ti vôbec niečo v súvise s tvojim strašným stavom povedať.............. práveže ma nepustilo ti o tom rozprávať preto, aby si na to prišiel opäť sám presne tak, ako si mi povedal o tvojich pocitoch, čo sa mňa týkajú, aj keď som na to muslea "čakať" pol roka................. a mi nevadilo v tej chvíli, zas koľko načaká na tvoje prijatie a reakciu podobnú priznaniu lásky ku mne presne podľa rozpise o duchovných partneroch - ktoré si ani nevedel a vôbec nevnímal, čo vlastne rozrávaš, len ja som vedela, že hovoríš, ako kebysi čítal o týchto vzťahoch.................... Možno dodnes si si neuvedomil, čo si vyslovil v tú októbrovú noc: "neviem, Andy, čo to je, ale cítim s tebou úplné súznenie................ cítim, že mám byť s tebou, ale nie je to taká zamilovanosť, ako hocikedy predtým bolo............ nie sú tu ružové okuliare, ktoré po čase musia upadnúť............. cítim čistotu, slobodu a úprimnú lásku ku tebe............ necápem, čo to je, ale tak veľmi ma priťahuješ, ako som nikdy ešte podobne necítil........" - čo to je, keď nie priznanie sa duchovnje láske????!!!!!!!!..................... ľúbime sa a predsa nemôžeme byť spolu pret, aby sme mohli zažiť presne to, čo nám v tomto živote chýba na to, aby sme konečne potom mohli byť a žiť spolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte si sa ma spýtal aj, či Zoé máme mať spolu..................... povedala som ti len toľko, že to mi neprišlo, to som vtedy neuvidela............ mohla som ti povedať viac? ......... mohla som ti povedať, že cítim, že áno, spolu to bábätko budeme mať?.......... ako by som mohla, keď si nedokázal prijať ani to, čo si ozaj cítil ku mne?????................. to jasne ukazoval tvoj stav na druhý deň. nemohla som ti povedať viacej toho, čo viem a cítim............. ako by si mohol zažiť potom tú blondínku, ktorú že si mal v hlave ako víziu od svojich devätnástich rokov?.......................

............ a teraz ju máš............. zaľubil si sa do nej a že vraj je vám veľmi dobre, ste spkojní celkom a si s ňou šťastný. No, ako by si nebol, keď si ju mal - s tvojimi slovami - v srdci?.............. Keď sme sa o nej bavili niekedy a som povedala, že ja už také predsvy, ako ty máš tú blondínku, nemám, tak si sa dobre, že neurazil, keď som vyslovila slovo " v predstave"............... veď ju máš v srdci........... aha!!!! no, pravdaže!... ako ja sommala Richarda, však?............. aaaaale, no.............. ok, veď ťa chápem: keby si ju v sebe tak hlboko nemal ukrytú a vstrebanú, ako by si ju mohol zažiť?.............. veď ok, chápem ťa, Braňo..................... nemôžeš si myslieť, že ju máš zažiť a sa ku mne vrátiť, vrátiť sa po predstave od osudovej pratnerky ku dochovnej.................... musel si byť "nevedomý", čo sa toho týka............ ale som ti o tom vzťahu toto mohla porozprávať a povedať ti aj, prečo cítiš na nedeľu ráno tú chorobu a tú slabosť v celom tvojom tele?...................... aj keď som riskovala veľa, aj tak to presne tak malo byť a nijak ináč, aby si mohol prejsť tou blondínkou a precítiť tú fyzickú zaľúbenosť do nej a pocítiť potom aj ten rozdiel medzi tým vzťahom a tými pocitmi, ktoré boli a sú aj naďalej medzi nami............... ľúbim ťa a ty to vieš........ ja viem tiež, že ty ma tiež, aj keď mi tvrdíš opak - to nič............ veď čo iné by si aj mohol povedať, keď si že vraj momenálne šťastný, keďže sa ti "akože" potvrdila - zatiaľ- tá "vízia" (predstava), ktorú si mal také dlhé roky v sebe......................

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chápem ťa, Braňo a nijak sa na teba nehnevám............ ba dokonca ti prajem, aby si bol šťastný celkom, aby si potom vedel rozlíšiť pocity terajšie s tými "našimi" celé leto až do októbra.............. som vďačná vesmíru, že ti tak skoro dal tú blondínku, aby som čím menej bola bez teba, aby sme potom čí skôr mohli ku sebe sa vrátiť ........... ty ku mne, lebo ja som s tebou odvtedy vkuse............. pustila som ťa, ako som dokázala, lenže tento týždeň ma to veľmi bolí............. najviac odvtedy.............. prešli tri mesiace, čo si mi povedal, že nemôžeš byť so mnou, keď som taká neúprimná............. neplakala som celý ten čas....... priala som ti, aby si bol šťastný, no ti poviem, že od utorka do včera (nedele) som už nevládala a včera, ako sa ma Richard spýtal, ako sa mám, nevládala som mu povedať, že dobre, lebo vôbec to pravda už nebola: cítila som sa strašne už bez teba.............. mám živé sny s tebou, spolu sme celú noc - fungujeme, ako keby sme žili spolu, zobudím sa a nič z toho v prítomnosti pravda nie je............. včera som už nevládala a ozaj som Richardovi povedlaa, že keby som deti nemala, už by som ďalej nechcela žiť............... je to strašná sila!!!!!............

Vydržím, veď práve o tej skúške v tomto živote u mňa ide, či zvládnem takú silu........... či som na teba ozaj pripravená a ty na mňa................ či môžeme byť spolu tak, ako sme nemohli byť v minulých životoch áve kvôli neuzavretiu môjho vzťahu s osudovým partnerom, aj keď sme často boli milencami my dvaja................ v októbri sme už jasne vedeli, že nám nič neprekáža....... žiadne minulé životy, keďže som môj karmický vzťah uzavrela najkrajšie a najčestnejšie, ako sa len dalo, aj som pocítila čistotu medzmnou a osudovým partnerom. A preto sme vedeli, že konečne môžeme byť spolu. A ja to viem aj teraz, aj keď ty si myslíš, že my dvaja už nebudeme nikdy spolu ako partnery............. čo si............. to je jednoducho nemožné :) veď patríme ku sebe, len rpejdeme ešte poslednými našimi skúškami, čo sa vzťahov týka a máme voľno...............

Ľúbim ťa, Braňo - a to rozumom nikdy nevysvetlíš............. <3

Andrea (Andy) Kuzma

Andrea (Andy) Kuzma

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je fajn na tomto krásnom svete plnom dobrodružstva a "nebezpečí" :) Milujem prírodu, a pri práci v Rakúsku rieka tečúca divoko z tamojších hôr mi bola záchranou, ako vydržať ďaleko od detí, od priateľa, od každého, koho mám rada, dlhé týždne len a len kvôli peniazom, aby sme tu na našom prekrásnom Slovensku mohli žiťa byť spolu vôbec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéLáska?www.okharmony.euUvedomenie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu