reklama

Keď osudového partnera milujem.....

......a predsa už nedokážem byť s ním..... ......čo teraz?..... Túžim po ňom, cítim ho, že mi chce zavolať práve v tejto chvíli, a predsa to neurobí. Cítim jeho smútok hlboký. Cítim, že bojuje so sebou v sebe.... Bojí sa odmietnutia. Ja zas mu nemôžem volať. Ešte stále má silné ego :) "musím" ho zjemniť :) aby jeho duchovnej partnerke bolo ľahšie pri ňom byť a žiť. Veď keď už viem, kto som ja pre neho, urobím pre milujúceho partnera, priateľa a Brathm-a všetko, čo je v mojich silách. Ľúbim ho...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Richaaaaaard! Ozvi sa mi, prosím ťa. Chcela som ťa iba cítiť! Viem, si sa mi iba veľmi tešil, no ja som nedokázala ťa neprecítiť. Mám ťa radšej, než iba mať sex s tebou. Viem, nechcel si mi ublížiť. Aj vtedy som si bola v tom istá, ako teraz. Znamenáš mi viac, než som si chcela dovoliť, že by si mi znamenal. A to vieme obaja, na čom sme sa dohodli anno. Nevyšlo?........... nie! nevyšlo! ani tebe, ani mne...... chceli sme slobodný vzťah, ktorý prerástol nad našimi silami. Cítime sa viac, než na začiatku sme si vedeli predstaviť. Nikto z nás s tým nepočítal. Že vraj tréning náš každodenný? Tak, ti poviem: poriadny!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale je to v poriadku :) Mám ťa rada a budem ťa milovať celý môj život. Nie je to sľub a nie je lebo. Max, keď pomyslím na náš "sľub" pod vŕbou pri jazere. Ale to sme ani vysloviť nemuseli hihihihi............. si kamarát, a ozajstný kamarát na celý môj terajší život tu na Zemi. Veď si aj predtým bol :) Ďakujem ti, že si ma našiel aj v tomto živote :) Ďakujem ti, že si si všimol moje oči :) Ďakujem ti, Richard, že ťa môžem poznať a ďakujem ti aj za to, že mi dávaš najväčšiu slobodu, akú si len predstaviť dokážem. Si človek, s ktorým som sa chcela stretnúť už veľmi dávno, len som nebola na teba pripravená. No akonáhle som sa začala pozbieravať, si ma objavil na nete. Aká NÁHODA!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že vraj náhoda?........ keby existovali náhody, my by sme spolu ani neboli. Ale v tejto chvíli ani neviem, či vôbec sme ešte. Jedno je ale isté: cítim ťa v každej mojej bunke tela (...abo kde...). Si všade vo mne a neexistuje ťa už vymazať zo seba (ešteže ťa ani nechcem - o to ľahšie pre mňa hihihihihihihiiiii).

Teším sa ti, aj keď šajnu nemám, kedy sa opäť stretneme. Viem, že si aj teraz pri mne. Cítim ťa viac, než hocikoho v mojom živote doteraz. Cítim, že si so mnou aj v tejto chvíli. Veľmi ťa cítim. A to je najviac. Lebo sme spojení v duchu. Ty si môj osudový partner, preto mi dávaš také "ťažké" úlohy. Ja tebe tak isto. Neubližujeme si navzájom. Jednoducho učíme druhého pri každom kroku. Ďakujem ti za to :) Köszi, Brathmmmmmmmm :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľúbim ťa.

Andrea (Andy) Kuzma

Andrea (Andy) Kuzma

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je fajn na tomto krásnom svete plnom dobrodružstva a "nebezpečí" :) Milujem prírodu, a pri práci v Rakúsku rieka tečúca divoko z tamojších hôr mi bola záchranou, ako vydržať ďaleko od detí, od priateľa, od každého, koho mám rada, dlhé týždne len a len kvôli peniazom, aby sme tu na našom prekrásnom Slovensku mohli žiťa byť spolu vôbec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéLáska?www.okharmony.euUvedomenie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu